19.22

Sitter på jobbet, lugnt just nu på bygget. (ta i trä)
Fan vad det var jobbigt att ta sig upp i morse, jag som blivit så bra på att stiga upp, äta frukost och känna mig pigg. Men jag låg och drog mig fram till 11 snåret. Kanske var det för att jag visste att jag skulle och jobba i eftermiddag......

Imorgon slutar jag 1, kan inte minnas när jag hade kort dagtur sist! Så det ska bli riktigt skönt, tänkte faktiskt lägg mig i ett solarium då också. Blek var ordet.

Fick ett sms härom dagen från Jysk, det stod att vårt bord var färdigt för avhämtning senast den 15e. Men vadfan, dem sa ju i butiken att vi fick hämta det när vi ville bara vi ringde några dagar innan. Idioter.
Aja, kommer åka och hämta det i helgen då. får väl ligga i bilen eftersom utrymme definitivt inte finns :)


puss
2008-12-10 @ 19:27:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0