Bird is the word

Igår lagade jag kyckling med franska örter, det blev gott. trots att det blev mos av alltihop. haha.
Sen så drog vi till med en sån här:





Den var inte dålig, orkade dock inte hela :)
Vi såg filmen Step Brothers igår också, helt sjuk film men så jäkla rolig. Det var precis en sån film som man förväntar sig från Will Farrell, John. C Reilly var också rolig.




Jag vet inte vad jag ska hitta på tills jag ska fara på jobbet vid kvart i 3 nåt....sitter och kollar på The Duchess med vad heter hon, Keira Knightley. Tycker hon jämt har roller i såna här filmen nu för tiden?

Jag ser fram emot fredag, då blir det utgång med tjejerna, sen på lördag blir det ju julshow, sen hade jag tänkt göra väldigt lite på söndag, jobba från 12.30-16.00 på måndag och sen fara på julbord med jobbet. Sedan är Ida ledig tis, ons, tors. Men vill dö när hon ska jobba hela helgen + måndag med jobb 12.30-21 på fredag, delad 10 timmar lördag, 07.30-16.30 söndag och härliga 07.00-16.30 på måndag. happy happy happy. Men jag behöver tjäna mig lite pengar nu, fast nog skulle jag gärna slippa den långhelgen gah!

Fan vad stökigt det är här! Undrar om jag ska städa, igen!
2008-12-10 @ 11:42:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0