cease fire

Jag vet inte om det är för att jag är sjuk som jag blev så jävla känslig alldeles nyss. Tror dock att det beror på något helt annat. Det känns verkligen jättejobbigt. Tog mig nog 10 minuter innan jag vågade trycka på skicka.







Det här är annars en tråkig dag! Hade hellre jobbat faktiskt än varit hemma sjuk, så fruktansvärt hemskt rastlös och uttråkad jag är, har typ liggsår efter idag. Sett en massa sex and the city avsnitt. Kollar just nu på Die Hard II. haha, bevare mig.

Har tänkt att jag ska plocka mina ögonbryn hela kvällen, det känns som världens gallej om ni frågar mig just nu. That´s Entertainment!

2008-12-20 @ 22:32:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0