Gave it up

Jag grämer mig för att jag missade Coldplays senaste spelning i sthlm, och hoppades på att dem skulle komma tillbaka en 3e gång. Men nu känner jag att det är inte ens värt det, gillar inte deras senaste skiva allför mycket om jag ska vara ärlig. Den enda låten som jag känner igen som Coldplay är Violet Hill.

Jag håller mig istället hemma och lyssnar på deras gamla skivor som betyder mycket för mig. Alla minnen.




Slutar jobba om 45 min ungefär, då ska jag en sväng på systemet och sen sola med Elina.

Idag hade kvartersvärden varit hemma hos oss och inspekterat rummet innan flytt, det var en spricka i handfatet som kommer att kosta drygt 1000 spänn. Hell. Men om Jonas går med på att vi delar på det så blir det inte så dyrt.....



2008-12-11 @ 12:18:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0