God afton

Jahaja, jag måste nästan säga att detta varit den tråkigaste julen på länge. Petra och Jukka åkte hem ikväll för att packa, alla är mitt uppe i en jävla flytthärva. Mysigt dock att Pernilla och Roberth kom med sötnosarna Isabelle och Nathalie ikväll. Fick också användbara julklappar!. Men vi har liksom inte hunnit umgås så mycket, jag jobbade ju hela dagen idag och ska strax sova....tänkte bara se lite sex and the city. Sen jobb imorgon igen. riktigt tråkigt. Men vad gör man?

Ser hemskt fram emot flytten på söndag fast att det också känns så jäkla jobbigt. Men när det är klart! Gud, då blir det ett bad och champagne med min sambo! 

Snart är det nyår också, det är hemskt oplanerat, we love that. Eller?
God natt!
2008-12-25 @ 22:09:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Nu är jag hemma igen. Och min blogg kommer att vara lika aktiv som vanligt igen! =)



Men hade du inte trevlig jul? =(



Kram Sandra!

2008-12-28 @ 14:58:09
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0