hallon

Vi gjorde kotletter, klyftpotatis (till jonas), beasås och sallad till middag idag, det var ju gott!
Sedan så blev jag vansinnigt chokladsugen så vi gick en sväng på ica och köpte det och hallon. Det var också gott, men min mage blev lite konstig....haha.

Jonas har i alla fall åkt iväg på "grabbkväll" vad nu det kan innebära? haha, hoppas det är roligt för dem små liven :)



Igår så låg jag i godan ro och läste igenom sms från när jag och J började träffas, hemskt roligt att läsa!
Men då skulle han självklart ta kort, gah! Ni kan ju själva se hur pass gärna jag vill vara med på kort....


                                        sen fick han mig! 


Handlade ju lite grejer idag ocks: två baslinnen, alltid bra att ha. Två diadem som jag nog aldrig kommer använda, haha. Ett halsband för 20 spänn! Och en mysig klänning på Gina som är grön fast den ser svart ut på fotot. Köpte även en svart lite festligare tubtop på H&M och en pennkjol till nyår.


                                                

Sitter och halvkollar på Medium på fyran medan jag bloggar, men är lite sugen på att påbörja Sex and the city season 1 episod 1 ikväll. Får se hur jag gör!



God kväll på er.
Imorgon vankas jobb....
2008-12-18 @ 21:22:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

haha ja du är ju verkligen en linslus!

ps. du har köpt samma halsband som jag har! copycattt.



sorry att jag varit dålig på att höra av mig angående häng i vecken, emma har magis och jag har blivit lite risig jag också. vi får hitta på något in the near future hur som helst!

2008-12-19 @ 00:12:44
URL: http://radiohuvud.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0