Juldagen på jobbet

Blev väckt i morse kl 06.06 av att pappa, petra och farmor bestämt skulle på julotta. haha, men det var skönt att dra sig till 7 i alla fall. började jobba 8 sen. Helt ok, men hade hellre varit hemma och myst hela dagen.

Slutar 16.30, då ska jag hem och gosa med Nathalie och Isabelle och resten av familjen!

Det var en himlarns lugn Julafton igår, käkade hos Elinas familj, hon var döförkyld den stackarn! Sen på kvällen åkte vi hem och delade ut julklappar..jag gick och la mig 11. rätt skönt. Jag fick rätt bra grejer! Nöjd är jag.
Saknade dock Jonas igår, hade varit fint att ha honom där. Men han kommer ju hem imorgon. Då måste vi köra igång med flyttpackningen, på söndag smäller det!


Hoppas den här dagen går fort!
hej på er.
2008-12-25 @ 10:29:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

ja, igår var jag mer död än levande... hmmm...



Men vad fick du? Vad fick du? Vad fick du? Vad fick du???????!!! :P

2008-12-25 @ 21:33:32
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0