Julklappar...

Sitter och funderar lite över julklappar, tror att jag ska ta och försöka handla klart allt på måndag. Skulle vara så skönt att få det bortgjort, annars kommer jag sitta där den 23:e och ha ett par stycken kvar. Gah. Och nu när jag skrivit upp vilka jag ska köpa till så, shit! Det är ju inte få precis ;)

Men samtidigt så är ju köpandet inte alls allt, det som är trevligast är allt mys med familjen. Skulle lätt klara mig utan klappar! Det är ju dock en tradition som jag faktiskt vill behålla ändå, man behöver ju inte köpa ihjäl sig.




Hemsk dålig på att ta bilder har jag varit, skärpning på den fronten!
Annars blir det ingen särskild sovmorgon imorgon, ska till vännfors på förmiddagen är det tänkt, och sen så ska jag förbi en blomsteraffär och köpa blommor till papi.

Jonas kompis fick barn härom natten, mysigt! Han är med några kompisar och firar med cigarrer för tillfället :)
Sen så har dem visst slagit vad om vem som får en son först. Därmed känner jag pressen. haha

Själv har jag också diskat, och skrubbat dvs städat, samtidigt som jag lyssnat på Peter Jöbacks "jag kommer hem igen till jul" haha helt fantastiskt roligt!

Nej, godnatt på er.

2008-12-06 @ 00:05:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0