Kvällen före dagen efter

Var mycket trevligt igår, vi käkade först bakad potatis med fjärilslax, vitlökssmör och någon annan röra, haha hemskt gott iaf :) tack Camilla som tog med från jobbet, igen! Elina sprayade håret hela kvällen, men det gjorde ju inget :)

            

       

                

Vi for ut på Olles, det var trevligt. Men det blev lite för mycket av det goda för mig så jag fick skjuts hem vid 1 av Jonas. Sen så fick jag ju för mig att jag skulle få magsjuka hela kvällen också, bara för att typ all personal på mitt jobb typ har drabbats.....men det har då inte hänt än! taiträ.


Fan, vi behöver städa. Sen ska vi hämta vårt bord och åka till vännfors och käka.
Lev och må gott folk!

2008-12-13 @ 12:27:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0