Kyligt hett

Fasen, jag som hade planerat gårkvällen så bra, slutade lite tidigare, 20.15.Glad för att jag skulle hinna hem till Grey´s. For och hämtade ut mitt paket på posten och körde mot stan. När jag är typ mitt i centrum så är tempmätaren på max, motorn ryker så bilen ser ut som ett moln. Herreguuud. Jag stannar precis vid nanna parkeringen. Det är dessutom förbannat kallt i bilen för värmen fungerade ej. Haha.

Jag ringer till pappa och "jag får absolut inte köra sista biten"
Ringer till Jonas och han tog en buss halv 10 för att komma och fylla på kylarvätska. Sen hinner vi köra till Berghemsbacken och bilen börjar ryka igen.
Slår en pling till syrrans sambo Roberth, och tillslut kommer han och bogserar oss till ålidhem.
När vi kom innanför dörren så var kl 22.30. Kul!
Det blev en varm dusch efter det. Inte alls vad jag hade tänkt med kvällen. men men. Stackars pärlan. Det blir nog skroten nästa.....


Nu är jag på jobbet, fick åka med Petra i morse, vi började samtidigt så. Sen blir det att låna en bil av mamma imorgon.
Ska åka skolbuss till V-fors i eftermiddag. Var ett tag sedan :)
2008-12-04 @ 10:38:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0