Later that day....

Vi drog en sväng på Rusta jag och Jonas, kollade lite juklappar till mina små sötnosar till syskonbarn. Hann mysa med dem igår hel dagen. Älsklingar! Köpte ett prinsesskit åt Isabelle och en bok åt Nathalie.
Sen efter 1for vi till Jonas brorsa och hans tjej och fikade smörgåstårta som vi fick med oss igår. Spelade även lite Little Big :)



Det här fotot är dock lite gammalt, Isabelle är 3 år och Nathalie 1 1/2. Men söta som socker är dem.



Köpte även lite inslagspapper och sånt.
Har passat på att slå in Jonas julklapp nu när han är och tränar. Imorgon tänkte jag att jag ska ta mig bort på OBS och kika runt på affärerna där. Jag är såå trött på Strömpilen! Och stan känns ju bara asjobbigt! ha ha.

Har försökt planera in en utgång på fredag, känns som år sedan...fast det kanske inte är det ;) Sedan på lördag ska hela familjen på julshow, mys! Dricka lite glögg och ha trevligt!
2008-12-07 @ 21:40:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0