Make yourself a goddamn quesedilla!

jaha, och vad gör jag idag? inte så mycket. Tvättar livet ur mig kanske?
Shit, det är typ en vecka kvar till jul. Har köpt nästan alla. tänkte shoppa klart imorgon. Sedan så borde jag hitta mig en nyårsblåsa också, haha. Jag känner stressen för att det nog inte finns en enda kvar! Annars får jag väl gå naken, skulle inte vara en fager syn :)

Hungrig är jag också, tror att jag ska göra mig en smoothie faktiskt.
Annars har jag lekt idag, gjort några familjer på Sims, en indianfamilj, ruskigt kul. Galet barnslig är jag, men vad gör man?

Nu börjar jag verkligen längta till skolstarten, aldrig har jag känt såhär inför att plugga! Men det känns så jäkla roligt! Snart flyttar vi också, inte ens 2 veckor kvar. Ska väl ta tag i att rensa grejer här i veckan också.
I morse så plingade det på dörren 10.20 och vi var typ nyvakna, sen knackar det på dörren, jag hinner dra på mig morgonrocken och någon löser upp dörren. Det var en gubbe från Bostaden som skulle lämna ett bord. Haha, stackars karl. Han blev lite generad må jag säga!





Annars såg vi Scarface igår. Den var rätt så bra och jag somnade inte ens fast att den nästan var 3 timmar lång.
Jag frågade när "Say hello to my little friend" skulle komma, men det var ju inte förrän i slutscenen, så fick vänta länge på den.





Nä, smoothie var det.
2008-12-16 @ 14:32:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0