New Year

Jaha, oj länge sedan nu. Mår bättre nu iaf.
Vi har varit inne i en flyttera och verkligen försökt få iordning allt så fort som möjligt!
Otroligt skönt att allt är klart nu och vi trivs hemskt bra! Sen så har jag varit stressad över nyår, men det ordnade sig helt perfekt!

Jag ska lägga upp lite bilder på nya lägenheten när jag får tid=)

Sen jobbar jag min sista "officiella" dag på jobbet på fredag, tänkte baka något och bjuda på!
Sen är det skola som gäller för min del, spännande!

Gott nytt allihopa!
2008-12-30 @ 16:54:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag önskar dig ett GOTT NYTT BLOGG-ÅR!

2008-12-30 @ 17:02:32
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Sandra Gee

Hej!

Ja jag hade det jättebra! Mysigt o trevligt och skoj.. samtidgt som det va en hel del stress.. hehe..



Åh tråkigt att syrran flyttat ibäg :(

Lika tråkigt o jobba :

Hoppas du är ledig imån? =)



GOTT NYTT ÅR!!



Följ gärna min blogg med bloglovin =)

2008-12-30 @ 18:39:27
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0