Onsdag

Jag har blivit duktig på att kliva upp i en bra tid, jag ställde kl på 9, men råkade somna om till strax före 10. Gick upp och åt frukost. Fil, med krossade linfrön och kiwi.
Sen så byggde jag ett hus i Sims 2 Deluxe, haha. Väligt rogivande.




Klockan blev mycket och jag börjar gruva mig för mitt medarbetarsamtal idag, jag vet att det inte är läskigt men det känns alltid såhär innan. Sen sög det ju att jag inte tog mötet på arbetstid utan Ida ska jobba sedan från 15.30 efter mötet. Dum kan man vara ibland.
Men nu är det bara 3 dagar kvar, sen har jag långhelg kan man säga, ledig lördag, söndag och måndag. Yes!

Sen blev det jättemysigt med ljusstaken som jag köpte!

2008-12-03 @ 11:02:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0