Påbättring av julkänslorna

Laddar hem lite go julmusik, måste definitivt komma igång med julkänslan! Det som skulle sitta bra är också en riktigt städad lägenhet, men som det ser ut här nu så, haha. ja gosse. Jag ska passa på att städa och gäöra lite mysigt när J är på uni.






Jag och Elina skulle ju egentligen gå på bio igår, men jag var så jävla slut efter jobbet så jag kände inte alls för det, sen så kände jag mig äcklig också. En dusch hade suttit bra men det hann vi ju inte med!
Men vi hyrde en film, "I Could Never Be Your Woman" tror jag den hette. En rakt igenom romantiskt film, kan man behöva ibland :)

Ikväll bjuder Camilla på födelsedagsfika, hon fyllde 20 den 27:e. Annars jobbar jag imorgon igen, börjar egentligen halv 4, men ska på medarbetarsamtal 14.30. Gud, jag hatar sånt, det är läskigt.
2008-12-02 @ 11:53:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0