Uppesittarkväll

Haha, ja eller hur.
Sitter just nu och ser Pernilla Wahlgrens lille pojk sjunga på fyran.
Nej, gud jag tål honom inte, men vi har vår nästa stora musikstjärna där, rakt av! Huvva.

Tog just en prommis genom Vännfors, skönt men kallt var det.
Har nu på mig en "Grants" tjocktröja, tights och tjocksockar. Haha, den är kung. Ser ungefär ut som på bilden fast den är vit och vinröd. Snyck.



Fasen att jag inte tog med kameran, fast den tog ju Jonas i för sig kom jag på nu.
Det är ju egentligen inte min heller. Får väl tjuva mamis om det kniper.....
Det är bara jag, farmor, mamma och pappa här ikväll.
Jag har faktiskt tråkigt. Jukka och Petra kommer inte förrän imorgon.
Då blir det morgonbastning.

Tjoflöjt!
2008-12-23 @ 19:45:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0