10 timmar senare...

hej,
när vi kom hem från flygplatsen så såg vi ett avsnitt sopranos, sen så bestämde vi att vi skulle nappa i 30 minuter, då var kl 12 tror jag, så till kl 1 sa vi. En kvart till godo för att kunna somna. Kl 1 steg jag upp och satte mig med kodmallshelvetet. Jonas den grisen låg fortfarande och snarkade när kl närmade sig 4. haha. tröttolle.
Aja, nu har jag alla fall fått lite koll på designen, men men det tog ju sin lilla tid kan man säga....jag är ganska korkad.


Nuvarande boendet, el dorm kallar vi väl det. pah.



Jonas gick på ica och handlade middag:
               
        

Blev väldigt gott:



Sen fick jag en surprise!




Nu är jag vansinnigt mätt, Jonas for till sin bror och skulle mucisera, han lämnade mig med tvätten.

 tack älskling!


Jaja, nu ska jag ta och ringa Rakel, min hyresvärd. Ska höra om det är möjligt att jag bara betalar halva hyran om jag flyttar innan den 15:e. Ja vi ser väl.

2008-11-04 @ 19:07:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0