21.45

Ser på singing bee, haha otroligt kul. Jag förstår faktiskt inte att folk ställer upp men vad skulle man annars titta på.....
helvete, jag kan bara tänka på att jag ska upp 5.30, börjar jobba 7. Känns som en howra. men när man väl är uppe och där så är det väl helt ok.

Jonas har sprungit på Ica och ska handla morötter och dipp den sötnosen, jag följde inte med för jag sitter i morgonrock och mina sköna rosa tofflor och kände inte för att klä på mig.
För övrigt så är det 2 månader idag, eller för att vara exakt 8 veckor :)

Vi tänkte se V för Vendetta sen, jag tror att jag sett typ halva kanske, men minns inte om jag tyckte den var dålig eller om jag bara var trött och somnade.. haha.
jaja, vi ser väl om jag kan hålla mig vaken, när vi ser tv i sängen så är det helt kört, men sittandes i soffan så brukar jag kunna hålla mig vaken. jaharråå.

På tal om något helt annat så brukar jag kika på något roligt på "apberget", 2 stycken som aldrig riktigt kan sluta tjaffsa med varandra, alltså ett par. Sjukt roligt att läsa hur dem helt öppet skriver till varandra, ungefär  "jag älskar dig" och "gud du är en sån jävla idiot. Hon skriver: "Du är den underbaraste, älskar dig mestast...."och han svarar "balla balla yo shsjhdskj". Hon blir asförbannad och det går runt runt sådär. Han säger förlåt och så från början igen... Haha tack, lika roligt att läsa varje gång! Förstår inte hur ni orkar men. :)

Emma ringde mig ikväll också när jag var på jobbet, hon var sugen på att gå på Scharinska, jag också om jag inte hade jobbat då....sen planerade vi ca 3 veckor fram i tiden då jag har ledig helg. haha.

lev och må gott folk.
2008-11-14 @ 21:58:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0