bacon & egg

God dag, jag kan verkligen sova, ingen hejd finns det. Önskar att jag kunde vakna 9 och känna mig utvilad och pigg, men icket.
Aja, jag gjorde i alla fall frukost idag. Bacon, ägg, stekt tomat och en liten nötblandning. Det var riktigt gott!

Senare i eftermiddag ska vi ta en sväng på Mariedal och kolla lite på Jysk och Boom! Jag har spanat in en massa saker på ikea.se också, ett snyggt och billigt matbord tex.
Jag har faktiskt också börjat lite smått med julklappar, jag orkar inte vara ute i sista minuten i år, haha.

Annars blir nog kvällen lugn, tänkte laga lite mat med Jonas och bara mysa. Vissa jobbar ju imorgon, blö.
Sen nästa vecka så blir det fotning med systrarna, pappa fyller 60 den 5 dec och önskar sig ett foto på oss flickor. Öppet hus där den 6e, blir nog trevligt!


Tänkte nämna att dagen eller kanske veckans låt är Kansas- dust in the wind. Vansinnigt fin.

Höres!

2008-11-28 @ 12:19:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0