Bones sinkin' like stones

Väckarklockan ringde kl 7, Jonas hade sagt igår att jag fick putta honom ur sängen. Han skulle börjat 8 idag. Sen så duschar han och kommer sen tillbaka och lägger sig i sängen vilket jag absolut inte fick tillåta sa han. Men då säger han att han inte alls började 8 utan att han var ledig och hade kollat fel på schemat, jaja jag tror fortfarande att J luras för att han var trött... ha ha.

Vi käkade frulle vid 11.20 typ och såg ett sopranos, det var avsnittet då Junior blir helt knäpp och skjuter Tony. gud vad jag skrattade, han är ändå en knäpp sötgubbe.



Jag vet inte vad jag ska hitta på idag, knäppt att vara ledig nästan 4 dagar.....sen så är det trist när dem flesta jobbar också. Om jag inte vore nästan pank så kunde jag ju shoppat, men ack.
Nej, jag tror det blir en dusch och lite Little Big Planet!
2008-11-13 @ 13:41:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0