Closer.....

ja herrejösses, jag måste snart köra igång, har ingen lust att vara ute den 23/12 och ha hälften av alla juklappar kvar.
Ja, nu är det bestämt iaf :)

Ska nog hänga med Elina en sväng på stan imorgon, jag har noll pengar på ett ungefär. Elina som däremot för lön den 15e tror jag?! Är ju nyrik isf, lät så när hon pratade om allt hon skulle köpa, jag ville nästan gråta för att jag inte kan handla något alls. Kanske en latte...



MEN fan vad varmt det är här inne, helt sjukt, sitter i sängen med datorn, den är ju inte direkt kalla heller. har fönstret öppet men håller ändå på att förgås. Kanske är jag uppe i varm? Men varför, har ju fan inte gjort ett nyttigt dyft sen 16.30.

Jonas är bekymrad över mig på tal om annat, jag har ännu inte helt lyckats lägga ner cancerpinnarna, kallar vi dem. Jag blir nästan ledsen när han låter så bekymrad över att jag inte slutar. Jag ska! Jag vill! Men det är totalt omöjligt att inte röka när jag jobbar, jag blir galen.
Ska i alla fall göra det till ett nyårslöfte, sen så ska jag banne mig lägga pengarna som jag skulle lagt på cigg i en burk och sen göra något vettigt. Dumpanna.

Gah, det är så mycket jag måste göra just nu, måste till Vännäs imorgon också för att ta med tv, måste ha lite hjälp eftersom att den väger ca 1 ton. Annars är det bara lite finputs sen är jag utflyttad för gott! Skönt!

Alltså, jag kom på att jag höll på att krocka imorse, skulle stanna vid ett rödljus mitt i stan imorse när jag skulle på jobbet, märke dock lite sent att det var halkigt, hade lite för hög fart för underlaget och var såå nära att dunka in i en annan bil. Ajsing, det hade varit så jobbigt om det hade hänt...........idag jag jag lärt mig att köra efter hur underlaget ser ut. haha

Är det så att jag måste duscha igen?
2008-11-16 @ 22:59:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0