Confessions of a sociopathic social climber

Jahaja, då har man nästan sovit bort hela dagen. Jonas djävla väckarklocka ringde från och till hela morgonen, han har tenta idag stackarn. Så jag steg upp med honom kl 8.30 och gjorde en smörgås för att han nog var lite stressad eftersom han börjar 9.
Sen så tänkte jag att jag kunde se en film som jag fått med en tidning, Confessions of a sociopathic social climber, som var vansinnigt dålig. Jag somnade efter 20 minuter och vaknade till för 20 minuter sedan. 13.30! Jag trodde jag skulle bli sådär slö och deppad för att jag sovit bort dagen, men det känns väldigt skönt, jag är nu hemskt utvilad efter den här howran till vecka.

Funderar på vad jag ska hitta på, kanske ska börja med att ta mig ur sängen och ta mig en dusch. Sen så känns strömpilen helt rätt. Borde köpa panties. haha
Eller, ska jag städa.
Men hejhopp nu kom han hem, då drar jag med honom på strömis. På tal om Strömpilen, jag är inget fan av deras "du måste köpa en påse". Man borde ju vara en miljövän, men det är asjobbigt.






Idag ska jag nog tvångsraka J också. :)

2008-11-03 @ 14:02:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0