dagens

idag åkte jag till vännfors vid 11 snåret och hämta lite trasor och dylikt, sen åkte jag till vännäs och skurade och donade i lägenheten. Ska bli hemskt skönt att inte bo där längre! Dock så finns det inget drygare än att flyttstäda, blö

jag käkade middag med söt elina, det var trevligt. Var hemma i stan vid 7, sen minns jag inte vad vi gjorde 19-20.00. hm. Annars kl 8 kollade jag på något program på trean om norrmän som åker på charter. Just fan, Jonas for på ica och handlade choklad och zatsuuumas som dem kanske heter. Asgoda den här tiden på året. haha. Vi hann med 2 episoder soppe också. Igår så började vi se Gudfadern 1, har tänkt ta oss igenom trilogin som jag ej helt har sett ännu. Fortsätter kanske imorgon med den aktiviteten!

Jonas börjar 8a imorgon, haha. stackarn.
2008-11-12 @ 23:38:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

åhh, satsumas! det är det bästa man kan äta på vintersäsongen :) fast vår kebab var ganska god också ;)

2008-11-15 @ 19:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0