gårkvällen

god morgon, god morgon. fasen, vi vaknade rätt tidigt idag, eller kring 11 något. Riktigt bra gjort! haha
Jonas är på väg till uni och jag ska banne mig inte göra mycket idag, hade tänkt vara bakis från igår fast jag egentligen inte är det, måste dock springa en sväng på apoteket.....

Det var mycket trevligt igår, Camilla ringde typ vid 7 snåret och undrade vars fan jag bodde. Då mötte jag henne vid centrum och sen när vi kom tillbaka så träffade vi Elina och sen på nån stund så kom Emma och Johanna. Då var vi liksom samlade! Jag hade köpt lite ölkorv, ost, vin och grejer att bjuda töserna på också.
haha, sen så avled jag nästan när vi spelade Singstar, haha sjukt så roligt det var. Hoppas vi störde grannarna med vår underbara klang!
Här har ni lite foton:

       



      


The camera loves Elina, eller Elina loves the camera? :)


Undrar om jag ska ta och duscha och springa på apoteket så har jag gjort bort det, sen kan jag slappa i sängen resten av dagen! I just might!




2008-11-26 @ 12:17:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

MKT trevligt :)haha

ahhhhhhaaaaaaa oooooooo = singstar ;)

2008-11-27 @ 21:45:37
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0