härligt uppvaknande

vaknade 03.00 inatt av att det kom en karl som i princip hoppade på mig, sen när han väl väckt mig kunde han aldrig hålla käften :)
Jonas hade varit på herrmiddag och lutade lika gott som finlandsfärjan den sötnosen.

Idag tog vi oss upp på riktigt vid cirka 14.45, J var bakis så mycket hemskt och jag kände mig helt underbart nykter. Vissa tog det ju bara lugnt igår!
Sen for vi till min syster för att prata om lägenheten, bestämma lite saker och prata om hyra osv. Dagen d, närmar sig och det är snart dags för Jonas att säga upp studentrummet.
Efter det så åkte jag och petra till pernilla, andra syster för att fira lite Fars Dag, blev middag och tårta. Busade med syskonbarnen också, goälsklingarna! Jonas drog en middag med bröderna han.

Kom hem vid 19.00 typ, hoppade in och spelade little big planet med jonas och hans bror. askul!
nu väntar vi eller mest jag tror jag på Sanningens Ögonblick, måste ju se Rosing göra bort sig. Så ovanligt.

Gah, imorgon börjar jag 7, känns sådär va. Men jag behöver verkligen jobba hårt nu, pengar behöver jag! Skulle även vara bra om jag kunde lägga undan pengar. Jag tror att jag ska ta det lugnt med shoppandet ett tag, även kanske utgångar. Jättetråkigt, men ekonomisk är något som jag borde lära mig att vara...haha



 hej jag var 16.

2008-11-09 @ 20:59:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0