hot mama

puh, nu känner jag mig klar med designen, orkar fan inte mer!

Kl 12.30 idag så mötte jag Elina på Strömpilen, hon var söt som vanligt, en hot mama är hon. Kul att träffa henne,var ett tag sen känns det som. Jag hade ju som inte alls tänkt att shoppa något men fan ta mig. Jag kunde bara inte hålla mig.

Hittade söta underkläder  
på H&M, köpte också en enkel svart klänning och en vit topp. Dessutom hittade jag halsbandskraffs och lite örhängen där. Sen så tog vi en paus och käkade på NK, jag tog rostbiff med deras egna potatissallad, den var äcklig så jag åt bara rostbiffen och en god plocksallad till...Elina tog pastagratäng. Sen drack jag kaffe och elina valde ett te som inte var helt ok, typ kardemummate eller vad fan det var :) Kaffet satt bra i alla fall. Elinas brorsa Daniel ville visst hänga med oss en stund, eller han skulle få skjuts hem med Elina, men vi kan ju låtsas att han gillar att umgås med syster Elina och kusin Ida när vi shoppar! Vi kollade på lite skor, Elina skulle ner på stan och köpa en ny mobil så dem lämnade mig på strömpilen. Jag gick in på Kicks och köpte en present åt min karl. Nu luktar han "PURE MAN"  haha.

Vi käkade västerbottenspaj och broccolipaj idag till middag, det var gott. Har varit en tillfredställande dag, känns bra förutom att jag börjar 07.00 imorgon. Jag ska ta det med ett leende!

That´s all.
          

         
       











2008-11-17 @ 20:00:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0