hushelg

hej,
igår jobbar jag 8-16.30, sen så for jag till stan för att hämta min karl, vi tog en sväng förbi puls som jag fortfarande kallar det. Sen raka vägen ut på landet till allas vårt kära vännfors. Jag är s.k husvakt i helgen, eller kanske snarare kattvakt. Jonas, min goding är snäll nog att vara med mig. Vi gjorde gomiddag igår, sen så snacksade vi framför idol och dog när lars visade sig. Vilket jippo, gjorde årets Idol ännu mer oseriöst :)
Efter det kände vi oss helt klart sugna på en episod Sopranos, vi drog t.o.m till med 2 avsnitt!

Började jobba 12 idag så vi fick till en sovmorgon, eller i alla fall Jonas som är den slöaste människan i världen! Jag var upp vid 9.45 och duschade + att jag kokade kaffe. Sen så frågade jag om J ville ha frukost vid kvart över.
-mmm.  var svaret.
Men det var ju bara att glömma, sen så måste man vara försiktig med honom på morgonen. Jag skulle vilja hoppa på honom, men av respekt så brukar jag killa honom på ryggen istället. ha ha.

Blir V-fors ikväll också, sen samma tur imorgon, 12-20.30. Sen så är jag ledig typ 4 dagar! förbankat skönt, ska passa på att kanske packa klart det sista i min lägenhet och kanske dra en damsugare över golvet....för snart är det dags för flytt!

johej
2008-11-01 @ 15:11:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0