ingen helg här inte

gud vad jag sovit länge idag, blir jättebortskämd av att vara ledig! Men nu är jag uppe iaf, börjar jobba halv 4 idag, jobbar även imorgon och på söndag men det är ganska ok. Skönt att bara gå dagturer lör sön och inte en delad. haha blö, fan för den som kom på dessa jävla turer!!


Igår lyssnade jag en massa på coldplay, deras gamla album som inte alls går att jämföra med det nya. Alla minnen och känslor som sitter kvar i den gamla musiken, helt otroligt mysigt! Sen så är den ju dessutom bättre också.

Åh, kan den här helgen bara gå jäkligt fort så jag får vara ledig på måndag, sen nästa helg så blir det luleå för våran del, Jonas moderskap mfl ska hälsas på!


nu blir det dusch.
2008-11-14 @ 12:33:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0