kvällsmys

När jag kom hem från jobbet så sprang vi på ica i snöyran, eller det var väl att överdriva kanske....snö + lite vind.
Sen körde jag ihop lite kyckling, med dijon senap och dragon. Vansinnigt gott blev det.
Tog en lång och skön dusch efter middagen, känner sig alltid lika skitig efter en jobbdag.

Jonas brukar spela gitarr för mig lite nu och då, jag älskar dem stunderna. Han är som vacker den pojken, sen så fick jag t.om efter lite tjat ta en foto på honom till min privata samling. Jag är nöjd.

Jaha, det är alltså lördag, känns inte som helg för mig, jobbar imorgon igen 07.30-16.30. Bara att härda!
Haha, sen tycker jag synd om Elina vars mobil brunnit. Går inte alls att få tag på kvinnan. Och ja elina, våran kebab var hemskt smarrig, och satsumas :)

god kväll.
2008-11-15 @ 21:27:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0