long time no see

länge sedan jag skrev något nu!
jag är i alla fall på mitt kära jobb, har rast för tillfället. Jobbar till 21 ikväll men är ledig både imorgon och på onsdag. Känns skönt! Imorgon så ska vi slå till med en tjejkväll, tänkte bjuda på lite småplock och vin. Det blir nog trevligt det. Jonas tänkte ändå fara på Origo så det passade bara fint.

Gud vad jag längtar efter min lön, jag hoppas och tror att den kommer att bli ganska saftig. Men det brukar vara så att om man tror det så blir den dålig. Men vadfan, jag jobbade mycket i okober så....

Dagarna går, och vi närmar oss flytten. Längtar gör jag, ska bli så härligt! Ska på tal om det städa färdigt i gamla lägenheten, förhoppningsvis så var det någon tjej som skulle flytta in den 1:a. Känns drygt att betala hyra en till månad n'är jag inte ens bor där.

Sen så är jag jättesugen på att måla, jag gjorde ju det så mycket förut. Men har väl inte haft tid eller särskild inspiration. Men förhoppningsvis kommer den!

Biljäveln stannade mitt i tunneln uppe vid sjukhuset idag när jag skulle till jobbet, sen stod jag där i typ 10 minuter och försökte få igång den.....det var inte roligt. Men sen när den väl gick igång så tog jag mig hela vägen till vby utan att den dog. Tack!

Sen så ska jag ju hem också....pöh



Life is good, det är något som är säkert.
jaja, jag återkommer!
2008-11-24 @ 15:09:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0