på kredit tack!

Har just kommit från strömpilen, helvete hade knappt några pengar att handla för, skulle nog ha fört över eftersom man visst fick lov att visa leg när jag skulle betala med Jonas kreditkort, haha det sög ju. Men det gick ändå tillslut, hade ju liite egna pengar . ha ha.
Och kallt satan var det ute också!

Elina, den raringen har nu skaffat en blogg, hon är rolig tycker jag.
Får väl se hur mycket hon kommer uppdatera.

J är på skolan eller nu på epp (efterpluggpub) haha, jag saknar honom, känner mig enormt ensam!!! haha nejdå, nog klarar jag mig ett par, tre timmar tills tjejerna kommer.
Jag är som sugen på utgång, men det vankades visst jobb för vissa av töserna, vi får se hur det blir antar jag.

senare.
2008-11-25 @ 15:43:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0