Reach Out I'll Be There

hej, den här dagen har verkligen varit världens längsta. Kändes som att jag aldrig skulle få komma hem, är så pass lugnt nu på jobbet (ska egentligen inte klaga) men detta gör att tiden går som tuggummi.

Sen så har jag inte följt idol så hemskt mycket men det var ju tragiskt att den med näst bäst röst åkte ut, Robin, härligt med rocken tyckte jag. Dessutom sjöng han en låt som jag klart gillar, Reach Out I'll be there, ashärlig!




Jonas hade lagat mat när jag kom hem, fiskpinnar med potatis och vitsås. Det satt bra älskling!
Passade på att se ett soppe också under middan, sen så kände jag att sängen lockade och där har jag inte rört mig ifrån, tog en dusch men sen blev det morgonrocken och mys direkt. Skönt, varit en lång jobbhelg.
Vi käkade lite Ben & Jerry, det var inte äckligt.




Jonas har stuckit på träning, han lämnade mig med Sanningens Ögonblick.....ha ha



 
2008-11-16 @ 21:42:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

en vacker dag ska jag smaka på den där omtalade glassen!!!!

2008-11-17 @ 18:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0