sunday, bloody sunday

5 timmar kvar nu, sen konstaterar jag att jag är ledig tills på torsdag!
Elina är inte snäll, hon ville inte ta en delad tur så vi kunde gå kväll tillsammans, kan man kalla det för en kompis? :)

10 min kvar av rasten, har degat vi datorn den senaste halvtimmen och håller nu på att tappa all känsel i fingrarna, kallt som stryk!
En sak som jag är i stort behov av är en kamera, ska skriva upp det på min önskelista...haha
aja, ska ta och ringa min käre man för att störa honom i pluggandet

säinare.
2008-11-02 @ 15:36:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: den dåliga kompisen

mohaha



btw, jag är sjuk nu, vad är hjorten för smittspridningsställe!!!! dör av täthet i näsan, ont i halsen och trötthet snart.. blääää

var ju så lycklig för några dagar sen att alla jag träffade var sjuka utom jag :( Den glädjen varade ju länge.

2008-11-02 @ 23:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0