These are special times

hm ja, jag har redan julkänslor, ganska härligt. Sitter just nu och lyssnar på julmusik haha. Saknar bara lite snö, sen så kanske jag inte kommer att ha några sen när det verkligen är jul men då får det bli så.





Idag hade jag tänkt bege mig till vännäs för att städa ur det sista ur lägenheten, men blev så jävla slö så jag tar det imorgon istället. Då ska jag käka middag med Elina också!

Senare ska jag och Jonas ta oss an köttfärsbiffar, det blir nog intressant. Ska göra broccoli i ugn också och brunsås och potatis. Blir nog nice.
Vi hade tänkt att göra något avancerat igår, men vi handlade för idag istället och käkade pasta med skinksås som mami gjort. haha, lata till tusen. Sen såg vi förstås ett Soppe till maten också, standard.

Igårkväll såg vi också Burn After Reading med John Malkovich, Brad Pitt, George Clooney och massa andra skådisar, speciell film men vad kunde man förvänta sig av bröderna Coen. Den var riktigt bra faktiskt, lite oväntad...



2008-11-11 @ 13:32:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0