uttråkad något hemsk

alltså det känns banne mig inte som lördag idag, mer måndagkväll. Inte roligt. Eller jag ser ju just nu postkodmiljonären som är ett himla lärorikt program, samtidigt som jag fjantar mig på datorn, roligare kan man inte ha....

jag kollade efter en testversion av photoshop, kikade lite på before-after retuschering som var rätt kul och chockande så jag blev sugen på att fixa lite med mina foton,  men när man var tvungen att registrera sig kändes det asjobbigt så jag sket i det. :)
Jag är nog lite arg idag, little big planet gick inte alls bra, jävla (testbanor!)
jag är sämst, men samtidigt hemskt lycklig, förnöjd och borde inte haka upp mig på ps3 spel eller att det känns som måndag. ha ha

Lev och Må ikväll.
2008-11-08 @ 19:48:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

hahaha, först läste jag TESTOSTERON istället för testveresion, det var intressant...

2008-11-08 @ 20:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0