verkligen sämst när när gäller

förlåt Jonas för att jag sumpade vinsten i freerollen, jag var faktiskt chipleader ett tag, sen så sumpade jag det såklart när jag inte följde ditt råd och gick all in när jag fan skulle ha lagt mig. Sämst när det gäller. Men jag diskade to make him up!







Sen så har jag fått lov att låna honeys kamera för att jag själv inte har någon. Alltid kul att uppdatera med lite bilder, mmm.

Imorgon kommer mamma och pappa hem från turkiet, ska hämta dem på flyget 9.30. Jag hatar pappa för han blir alltid svart fast han inte ens anstränger sig för att sola. Den jäkeln!

nu ska jag i alla fall fortsätta med mitt kvällsnöje, snoka omkring i alla andra bloggar....


"YOU´RE FLEXING!!!"




har blivit total sopranos nörd.


natti.
2008-11-03 @ 22:58:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0