visst är det onsdag idag?

fasen, jag känner mig helt dagavill, onsdag idag va. Tja, vad har jag gjort, jag halvtvättade klart lite mellan 10 och 12, sen mellan det så låg jag och sov medan jag då och då såg på A clockwork Orange, i bakgrunden. haha knäppt. Men jag älskar den filmen!

Jonas var på skolan mellan 10 och 12, så när han kom hem så var jag fortfarande slö och hade fortfarande inte tagit mig ur sängen utan det tog jag väl tag i vid 1 tiden. Det var himla skönt att sova! Sen så hade jag bestämt mig för att städa så jag gjorde det och diskade fast att det var Jonas tur.....men han var på stan och gjorde något ärende, köpte maracas haha.

Nu sitter jag vid datorn medan J kollar på sitt absoluta favoritprogram om dinosaurier på svt2, ha ha. Kan ju vara intressant :)

          


Till: Jonas
Från: Ida




Imorgon ska jag ta en fika med karin innan jag börjar jobba, det blir nog trevligt!
Sen jobbar jag 7-16.30 på fredag, efter det blir det att träffa tjejerna! Ledig i helgen också!
2008-11-05 @ 18:52:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0