the beginning and the end

Kom hem 21.30 igår efter att ha jobbat hela helgen, då är man faktiskt ganska slut. De är konstigt det där att man oftast blir tröttare av att jobba helg fast tempot oftare är mycket lugnare då...hm
Men gud vad trött jag var, J också. Vi båda somnade 22.25. Helt otroligt! Jäklar vad skönt också!

Jag steg upp 06.30 för att åka på friskvårdskursen, men jag hade så jäkla ont i magen att jag inte kunde stanna längre än till 10. Tråkigt, var riktigt intressant......
När jag kom hem så la jag mig att slötittade på Juno som jag inte hade sett klart helt, sov dock ändå igenom hela slutet, vaknade kl 14.00 och kände mig hemskt fräsch, haha. kanske inte.

J är på universitetet till kl 5, tråkigt at vara själv tycker jag!
Sen så var det ju tänkt att vi skulle boka biljetter till Metallica, men jag hade helt glömt bort att det var den 20e idag så Jonas ringde mig strax före 8 och hörde om han skulle boka när han egentligen skulle fara på skolan och labba. Han satt och väntade i kö, men sedan visade det sig att Ticnet hade folk i kö sedan många timmar tillbaka typ så det var ganska kört. Jävligt dumt, men heller inte oväntat! Stackars tokfrans och mig, men vi klarar oss ändå! Fast det hade varit kung. Vi får väl hitta på något annat kul istället!






Fan, i lördags var vi hos min syrra som fyllde år, käkade gomiddag och träffade lite släkt från söder som jag inte sett på länge! Riktigt trevligt, sen tackade Jonas och jag för oss. Vi var så sugna på att skynda oss hem och byta däck på bilen att vi inte kunde stanna längre än till 8. haha eller?
Nu är det i alla fall gjort och fan vad bra det blev! Jag funderar starkt på en karriär som mekaniker eller något, varför gick jag inte Fordon? "Därför" duger som svar.




2008-10-20 @ 15:06:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0