early morning coffee

Även fast jag var ledig idag så hade jag ett möte inbokat kl 9.00 på stan, så det var bara att stiga upp när kl ringde 7.30 hur jäkla trött jag än kände mig och hur skönt det var under täcket! Tog en dusch med vansinnigt varmt vatten, egentligen så gör man smart i att duscha lite halvljummet, lättare att ta sig ur duschen så utan att det ska vara såå kallt utanför. usch. Lät älskling ligga kvar i sängen en extra stund, sen när jag var klar på toan och väcker honom får jag kommentaren "du kunde gärna fått väcka mig lite tidigare". Jaha, och här försöker man vara gullig! haha.

I alla fall så var grabben snabb och han han göra sig klar på typ 15 minuter, respekt. Mötet gick snabbt, tog ca 15 minuter. Sedan så kände vi att frulle skulle vara på sin plats, gick förbi mcdonalds. Inte för att vi var sugna på en typ "mc breakfast", vi ville ju ha en liten 10kroners hamburgare, men dem serverar visst inte vanlig mat förrän efter tio.
Jag och Jonas kände oss hemskt irriterade och gick vidare för att kika om det var något ställe som var öppet som inte serverade frukostmackor kl 9.20. Men nej, självklart inte. gick runt på rådhustorget men vi till vår besvikelse gå tillbaka till Donken och ta en jäkla macka i alla fall. Aja, vad gör man.
Sen så gick vi ut och satte oss på en bänk, smuttade på kaffe och lyxade till det med en morgoncigg. Det är så illa, detta är definitvit sista paketet. Jonas har slutat snusa, men kommit in i en "Jag röker istället". Vilket inte alls hjälper mig som just har slutat, har klarart mig väldigt bra, det är dock värst när jag jobbar. Absolut mest sugen då! Men rökning är bara dumt, sen så vill jag ju faktiskt visa att jag har lite karaktär också! Det var mysigt att sitta där, kyligt var det men när det inte fanns någon plats i solen så får man ta det som erbjuds.

Innan vi åkte tillbaka hem....till jonas, så köpte jag ett ps2 spel för 100 spänn, charlies angels. Haha, måste ha varit mitt bästa tvspels köp någonsin. Eller kanske inte? Ja, jag satte mig och spelade en stund, men det var rätt tråkigt, sen så fick jag inte ordning på några coola slagkombinationer heller! haha. J tog en nap medan jag satt och pratade för mig själv typ. Vi längtar dock efter Little Big planet!

Vi håller också på att ta oss igenom alla säsonger av Sopranos, har sett klart första nu. Det dumma är att jag alltid råkat somna lite i slutet för jag ligger ner i Js knä. Det ska jag sluta med för han blir lite arg när jag gör det. :)

När vi var inne på Game förresten, tror affären heter så, så spelade dem go with the flow med queens of the stoneage i bakgrunden. Hade helt glömt bort att det är en av mina favoritlåtar faktiskt.
När vi väl är inne på musik så kan jag också nämna att jag och min vän Elina var på Hellacopters konsert på Idun igår kväll, gratis var det också för oss eftersom elina jobbar där. Jag fick bli hennes + one! Förbandet var rent åt helvete, sen så lyssnar jag inte direkt så mycket på Hellacopters men dem var riktigt bra. Gick hem lite tidigare än Elina som är ett stor fan, haha eller hur var det nu?
Träffade på en gammal vän, Johanna Wallin som hade ett fotouppdrag också. Hon är tuff..

Jonas är på Uni, kommer väl hem på någon timme. Borde verkligen sätta på vinterdäck på bilen med det känns väldigt tråkigt. Kanske tar vi och snyggar till i dormet istället!
Nu ska jag ge mig.

Ses!


2008-10-13 @ 16:14:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0