och där sölade jag hallonsmoothie över hela mig...

Jobbade i stort sett hela dagen igår, eller började halv 1, slutade 9. Sen så är jag ju inte hemma....hos Jonas förrän typ 21.40. Puh! Blir nästan bara att komma hem och lägga sig direkt, men igår så hade vi faktiskt bestämt att vi skulle se Hancock. Jag vet inte vad jag hade för förväntningar, inga egentligen eftersom jag inte visste så mycket om den, men den var faktiskt riktigt bra!
Kl blev tolv och jag började jobba halv 8 i morse så lite sömn kunde ju behövas.

Jobbade korttur idag, jädra skönt att sluta 12.30. Sen gick jag och tränade, kom hem för typ 20 min sen och har tänkt att grovstäda. Fick lov att göra mig en smoothie som möjligen kan ge mig kraft att dra fram skurhinken :)
Jag kom på idag att jag och mattias är hälsoinstruktörer på jobbet, hur känns det?
Då måste jag ju verkligen vara nyttig och hälsosam för att föregå med gott exempel. Annars är det ju ungefär som om man skulle få råd vad man ska äta från en dietist som är fet, det där går inte riktigt ihop tycker jag. Jag ska passa på att träna när jag har jobbat som jag gjorde förut innan jag blev lat, får dessutom göra det gratis!

Aja, kanske blir det bio ikväll vem vet, annars är jag jäkligt sugen på att se Bonde söker fru ha ha. Tror inte att J håller med dock.....eller?


2008-10-15 @ 14:15:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0