jobbhelg

Jo, det är sant, jobbar hela helgen + att jag har den här hälsokursen måndag tisdag. Känns lite jobbigt men jag är i alla fall ledig nästa helg....

Vi såg ju som sagt den här filmen Mirrors igår, den var faktiskt rätt så bra och ganska läskig. Fast jag tror nog att Jonas var mest rädd ;) ha ha
Jag är ensam just nu, J har farit iväg på universitetet och jag har typ hunnit ta en dusch och gruvar mig för att fara och jobba. Börjar 15.30 och går till 20.30, ett mespass men känns ändå tråkigt för att det är fredag.
Det är korridorsfest här ikväll också, hade varit rätt kul att vara med, men istället så flyr jag min kos till Vännäs och min lägenhet där jag inte sovit på år och dar. Men jag antar att det kanske inte kommer bli alltför mycket sömn här, blir nog livat fram till småtimmarna, så det är kanske lika bra. Börjar 8 imorgon också....aja.
Blir nog att hänga med matros Holmgren möjligen efter jag slutat! Har inte setts på ett tag nu så det blir nog trevligt.

Min syster fyller år imorgon så det blir middag där efter jobbet, kvällen är ännu oplanerad.
jaja, hörs.


Snoddas


2008-10-17 @ 13:26:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0