sovmorgon

Att komma bra överens:
Onsdagkväll.

Jag: Om du fixar kvällsfika gubben så gör jag frukost imorgon?
Jonas:
Ja, det kan jag ju inte säga nej till.

Himla tur att vi är så bra på att köpslå om saker, blir så mycket enklare då!

Så efter en skön sovmorgon så klev jag upp strax före 12 och tänkte göra omelett för att vara gullig.


Det här var min tanke....                                                 Såhär blev typ resultatet ..mumma?
                                     

Det blev ingen vacker omelett utan en kletig röra som dessutom var för salt, jag är sämst.
J höll ändå god min.
"Det var jättegott!" Och tvingade i sig hela skålen. TokFrans.


Jaha, vad ska jag hitta på idag då? Blir nog att handtvätta lite grejer för att tvättstugan var helt uppbokad idag tråkigt nog...blir nog roligt. ha ha.
Funderar starkt på att läsa bloggar hela eftermiddagen när Jonas farit på föreläsning. Kan sitta och skratta för mig själv när jag läser calle schulmans blogg, sen så är det så mycket drama mellan katrin och alex så det ska jag också roa mig med. Katrin är så jävla rak och frispråkig, underhållande kvinna.

jag återkommer,
hejhopp








                               
2008-10-16 @ 13:17:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jonas Z

Det VAR gott!

2008-10-16 @ 20:16:09
URL: http://7ofclubs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0