Allvaret

Ja det säger jag, nu har allvaret börjat på riktigt. Fy, vi är inne på anatomin, inte helt lätt. Satt på en föreläsning från 8.15-12.00 i förmiddags. Puh,
Nu har jag fått i mig lite lunch, funderar om jag ska städa (vilket inte blev av sist jag skrev det) eller om jag ska plugga. Jag borde definitivt göra det sistnämnda men har absolut ingen lust.....jag börjar nog med att diska, sen får vi se vad vi hittar på för roligheter.

  



Jag och Jonas tog en promenad igår, soligt men blåsigt. Skräpigt var det också!
Ser verkligen fram emot helgen, ska visst bli lite varmare! =)
Nu ska jag ta tag i mitt liv!
2009-04-22 @ 13:08:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emelie

Du är verkligen jättefin på profilbilden! Jadu nu är det hårda tider för oss alla=)

2009-04-22 @ 22:55:36
URL: http://emeliejohnsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0