Careful where you stand

I morse kom Emelie förbi mig vid halv 9, jag käkade tacopaj till frulle lite snabbt. Otroligt bra start på dagen! =)
Tog mina vitaminer + 1 ibumetin och 1 rosenrot, man måste ju vara allert när man ska skriva tenta. Jag gav även Emelie en fin tablett rosenrot. Sen promenixade vi de typ 100 metrarna det är till Östra Paviljongen från mig och gjorde bort tentan i Vetenskaplig Teori och Metod. Fy fasen vad skönt! Gick väl ganska bra, tror jag i alla fall.

Jag kom hem strax före 11, gick alltså relativt fort att göra provet. Sen städade jag lite grann, hann prata med mamma som är i sthlm i veckan, och för ett tag sedan kom jag och Jonas hem från en liten stadstur. Nu har vi nyss käkat lite tidig middag också för J skulle iväg på EPP.



Jonas skulle vilja vara någon annastans som det ser ut.
Den lilla räven.




Nej, jag vill verkligen inte jobba i helgen. Skulle bara vilja vara hemma och mysa, men det blir ju kul att träffa mina gamla arbetskamrater om inte annat.
Kvällen blir nog väldigt lugn, med mjukis och Så ska det låta!
2009-04-17 @ 15:19:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0