Du skall kunna!

Det är det jag läser om dagarna, alltså anatomin tar seriöst livet av en, sakta men säkert.
Jag hade en dålig start idag, för det första försov jag mig, för det andra så regnade det och för det tredje så skulle min dag bestå av plugg. Men egentligen ska jag ju inte klaga, ingen har tvingat mig till att börja plugga och att anatomikursen skulle komma har jag ju alltid vetat. Bäst att ta det med ett leende.
Igår vid 21.30 följde jag med Jonas och Erik och tränade, gick sådär, jag crossade i 20 min och sen var jag ganska slut. Det var ett tag sedan.....sen så kan jag skylla på att jag var ganska trött igårkväll också.
Men jag undrar vad som hände med volleyn? Kanske hör han av sig snart Krister. Jag blev i alla fall sjukt sugen igår när iksu hade träning. Jag stod och kikade en stund, blev inte särskilt imponerad av dem dock....



Jag vet inte vad kvällen har ett erbjuda, blir nog ganska lugnt!
Imorgon så blir det att träffa några klasskompisar kl 9 och plugga, sen tänkte jag baka bullar inför min födelsedag, sen har vi tvättid 19-23 och ska hämta min syster på flyget också.
Fullt fart.
Jag fick förresten ett paket idag med posten, det var från Jonas mamma, Eva. Vansinnigt gulligt!

2009-04-28 @ 17:09:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0