första i fjärde

Åh härliga väder!
Träffade min kära basgrupp kl 9 idag på medicinska biblioteket, vi tog tag i artikelseminariet. Kul har vi också!
Jag tog en promenad i morse och hem då såklart, himla skönt fast det blåste lite. Snön som kom för ett par dagar sedan är redan borta och vägarna är åter igen bara. Det gillas.

Igår hälsade Elina på och vi tog en sväng på gymmet, sen när vi hade varit där typ en timme så gick brandlarmet, hemskt tråkigt. Men efter att tagit sig till entren och hämtat våra grejer så ropades det ut att det var något enkelt kabelfel? Aja, vi orkade inte gå tillbaka så vi gick hem till mig och gjorde lite boxningskombinationer. Haha, sjukt kul.
Det blev gröt och ägg till middag, orkade inte röra ihop något annat.



Annars har jag inte gjort mer idag, jag bara slöar bort dagarna. Nej, men jag ska nog ta och städa undan lite grann, för att sen laga middag. Inte kul när jag har total brist på fantasi, men det löser sig.
Hade faktiskt tänkt fara på afro på iksu idag med några klasskompisar, men det blir nog inte av...men sugen är jag!
Kanske pop quiz på Pipes ikväll annars, vilket inte alls funkar nu med min ekonomiska månad. Kan ju alltid smuggla in en öl från systemet som Jonas betalat för, oh så ekonomiskt!

nu ska dammsugarn fram!


Hej, ingen är med på kortet!



 
2009-04-01 @ 15:27:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0