Fortfarande påsk alltså?

Ja just det ja, inga påskägg för varken mig eller Jonas. Stackars oss.
Nej, men vi käkade faktiskt lite godis igår (fast jag inte får), men det är ju trots allt påsk....vi hade även Erik på besök och Elina åkte från vännfors för att se film med oss. Trevligt värre.

Igår så var det visst påskmat i Vfors också, men inte ringde mamma mig? Nej nej.
I torsdags
Jag- Ja, men då får vi väl höras om det blir någon påskmat då?
Mamma- Ja precis! Jag vet inte hur det blir, kanske blir imorgon eller på lördag! Jag ringer!
Jag- Okej, hejdå.
Pernilla- Hej! Ska du till mamma och äta nu?
Ida- Va? Nej, hon har inte ringt mig....
Pernilla- Nehe, okej, men då vet jag i alla fal..bla bla bla.
INTE HELT OKEJ MAMMA!
Jag är lite sårad.


Det var jobbigt som vanligt att stiga upp i morse, jag vet inte vad det är! Känns verkligen som om klockan vore 3 när den är 10. Knepigt.
Jag ska nog försöka plugga lite idag, annars vet jag faktiskt inte vad dagen mer har att erbjuda?
Har inhandlat lite hårfärg som jag tänkte "boosta" mitt hår med...får väl se om jag orkar.

Förresten, när jag var i Vännfors häromdagen så kollade jag på lite bilder som fanns kvar på gamla datorn, tex fotomodell bilderna på min kära kusin Elina som vi tog för ett bra tag sen nu. Kul.
Galet snygg är hon också!


   

2009-04-11 @ 12:37:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0