låångfredag

För att minska långfredagens tristess och extrema längd så sov vi till 12.20 idag. Himla skönt, men samtidigt så är man pömsig värre när man väl ska upp. Vi är nog fortfarande lite trötta efter gårdagens tvätthålligång.
Ja herregud, vi började kl 17.00, tvättade 6 tvättar och var klar strax efter 23. Helt sjukt vad mycket tvätt vi hade, men skönt att få det bortgjort. Nu blir det i alla fall tvätt en gång i veckan hädanefter!

Jag har städat i "linneskåpet" idag också, blev så fint så. Ska ta tag i resten av lägenheten nu också, det är ju faktiskt Påsk så då bör man väl ha det lite snyggt hemmavid.
Det blir nog en sväng på strömpilen på en stund, jag borde köpa lite hårfärg, jag tycker att det ser så matt ut och grått i hårbottnen, kanske inbillar jag mig. Men det skulle vara skönt med en uppfräschning i vilket fall...

Nej, nu är det bara att sätta igång.
2009-04-10 @ 13:49:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0