Ny vecka!

Huvaligen vad jag var trött igår när jag kom hem från jobbet, kände mig faktiskt riktigt glad över att jag numera pluggar och inte jobbar....
Men det gick ju bra ändå, och alltid kul att skvallra lite med los collegos.
Jag hade i alla fall fått ett sms av Jonas där han sa att han "helgstädat lite, det var så dammigt", så jag såg fram emot att komma hem till en städad lägenhet. Haha, tji fick jag, när jag kom hem så frågade jag om han inte hade städat.
-Jo, jag dammsugade, men jag orkade inte småplocka....
Herregud! Det är ju småplocket som är det jäkliga! Dammsuga är ju en baggis. Karlar alltså.


Idag har vi påbörjat anatomikursen, kul att vara någon annastans än på vårdvetar faktiskt, det blir även lite närmare att gå! Sen så hade vi en föreläsare som inte alls var ful, sicken tur för oss! Cirka 97 procent av klassen, alltså tjejerna blev smått fnittriga under uppropet, det är ju inte alltid (alltså aldrig) att man får en hunkig föreläsare.
Sen var det nästan varmt ute idag! Solen var helt underbar och efter plugget så åkte jag till expo och handlade upp mitt ett år gamla presentkort. Gooodie.
Jag har fått paket idag också =)

Nu ska jag städa, i ordets rätta bemärkelse!
tjing.
2009-04-20 @ 14:05:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0