Safety

Det blev lite jobbigt här i eftermiddag, jag har varit otroligt känslig den senaste veckan och när man blir oense om något så gör det inte saken bättre. Ett förhållande är inte enkelt, speciellt inte om man är ovan och undrar om det är ok att bråka eller om det kommer att ta slut på grund av ett gräl då och då. Självklart inte.
Egenligen som kommer man varandra nog lite närmare för varje gång, för man lär sig acceptera varandra och samtidigt får man ordentligt utlopp för sina känslor.
Jag brukar fundera ibland, oftast dagligen på hur bra jag mår som jag lever nu och hur mycket jag älskar min sambo. Tiden går snabbt också, igår blev det 7 månader fast det känns som flera år.


Sen har jag funderat på alla saker jag ser fram emot.
Till exempel min födelsedag med familjen om 12 dagar och lördagen som jag ska spendera med tjejerna. Sen längtar jag otroligt mycket till sommaren och vad den har att erbjuda. Egentligen har jag bara bra saker framför mig.
Jag känner att mitt val av utbildning är helt rätt, sen så är det ju inte heller alltid så enkelt men det är övervägande jätteroligt och härligt med alla nya människor som jag träffat!
Jag känner att det är dags att börja uppskatta vardagen lite mer...
2009-04-20 @ 21:17:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0